Miło nam poinformować, że jesteśmy jedynym autoryzowanym serwisem  SUUNTO DIVING na rynku polskim.
Odnośnie produktów firmy SUUNTO nasz serwis zajmuje się wyłącznie linią komputerów nurkowych. Nie naprawiamy oraz nie świadczymy usług gwarancyjnych w zakresie zegarków outdoorowych i treningowych (seria 9Baro, 7, 5, Ambit, Spartan, Core itp...W celu ustalenia najbliższego serwisu (w Polsce jak dotąd nie ma autoryzowanego serwisu zegarków Suunto outdoor) prosimy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą urządzenia lub skorzystać z formularza online : serwis producenta/Suunto


Baterie w komputerach nurkowych Suunto wymieniamy w terminie 1-3 dni roboczych. Nie wymieniamy baterii "na poczekaniu" - komputery są każdorazowo testowane w komorze wodnej. Przy wysyłce urządzenia do naszego serwisu prosimy o skorzystanie z formularza serwisowego poniżej.
Adres na który należy wysłać komputer do naprawy:


Technika Podwodna -serwis ,ul. Powstańców Śląskich 80, 01-466 Warszawa.

Komputery odsyłamy kurierem DPD, należność pobierana jest w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera. Aktualne koszty znajdziecie Państwo w zakładce cennik serwisowy


UWAGA - WAŻNE - szacunkowy czas naprawy lub rozpatrzenia reklamacji komputerów nurkowych Suunto w serwisie centralnym producenta w Finlandii, wynosi około 20 dni roboczych od dostarczenia plus czas potrzebny na transport kołowy. Koszt pogwarancyjnej ekspertyzy lub wyceny naprawy zleconej w Suunto wynosi 250 zł (w tym zawierają się koszty wysyłki z i do Polski). W przypadku niezdecydowania się na naprawę produkt zostanie odesłany do właściciela, który zostanie obciążony w.w kosztami diagnozy i przesyłki




Kliknij na link poniżej aby dowiedzieć się jak aktualizować starsze komputery Suunto

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA STARSZYCH MODELI KOMPUTERÓW SUUNTO

Informacje dotyczące napraw gwarancyjnych


Prosimy o skorzystanie z formularza serwisowego on-line w momencie, gdy wysyłacie Państwo do nas sprzęt nurkowy. Dziękujemy!


 

    Dane do wysyłki

     
    Prosimy o niewysyłanie razem z produktem instrukcji, akcesoriów dodatkowych ani oryginalnych opakowań, ponieważ nie będziemy w stanie ich zwrócić. Podczas naprawy urządzenie/a są umieszczane w opakowaniach serwisowych.

    Klauzula informacyjna RODO
    Informujemy, że:
    Administratorem danych osobowych wskazanych w danych handlowych jest firma Technika Podwodna sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 80, w Warszawie (kod pocztowy: 01-466), tel.:22 4612800, adres e-mail: biuro@technikapodwodna.pl
    Celem zbierania danych jest obsługa procesu sprzedaży-zakupu.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych )
    Podawanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacja celu wykonanie umowy zakupu-sprzedaży. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja w/w celu.
    Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
    Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
    Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z odpowiednimi Ustawami.
    Czas przechowywania – Ustawa o rachunkowości (5 lat ) Ordynacja Podatkowa (6 lat).