UWAGA: Gwarancja straci ważność, jeśli komputer zostanie otworzony/naprawiany przez podmiot inny niż autoryzowane centrum serwisowe SUUNTO.
- 1. Wypełnienie zlecenia serwisowego online – WYSYŁAM DO SERWISU lub/i umieszczenie w przesyłce czytelnych informacji dotyczących zarówno danych do wysyłki zwrotnej jak i samego powodu przesłania do nas sprzętu. Pamiętaj, że pełna i rzetelna informacja znacznie skróci czas rejestracji na dział serwisu i samej naprawy
- 2. Dołączanie kopii dowodu zakupu (Bez tego nie możemy rozpatrzyć gwarancji :( )
- 3. Rozsądne zapakowanie produktu, który do nas wysyłasz, tak by nie uległ uszkodzeniu w drodze
- 4. Produkt do serwisu wysyłasz na własny koszt
- 5. Nie wysyłaj razem z produktem instrukcji, przewodników ani oryginalnych opakowań, ponieważ nie będziemy w stanie ich zwrócić. Podczas naprawy urządzenie/a są umieszczane w opakowaniach serwisowych
- 6. Jeśli rozwiązanie danego problemu nie jest objęte gwarancją, otrzymasz szczegóły pocztą e-mail przed podjęciem działań serwisowych.
- 7. Po dokonaniu naprawy produkt zostanie odesłany na adres podany podczas wypełniania zlecenia serwisowego na nasz koszt
- 1. Wypełnienie zlecenia serwisowego online – WYSYŁAM DO SERWISU lub/i umieszczenie w przesyłce czytelnych informacji dotyczących zarówno danych do wysyłki zwrotnej jak i samego powodu przesłania do nas sprzętu. Pamiętaj, że pełna i rzetelna informacja znacznie skróci czas rejestracji na dział serwisu i samej naprawy
- 2. Dołączanie kopii dowodu zakupu nie jest potrzebne
- 3. Rozsądne zapakowanie produktu, który do nas wysyłasz, tak by nie uległ uszkodzeniu w drodze
- 4. Produkt do serwisu wysyłasz na własny koszt
- 5. Nie wysyłaj razem z produktem instrukcji, przewodników, oryginalnych opakowań, akcesoriów ponieważ nie będziemy w stanie ich zwrócić. Podczas naprawy urządzenie/a są umieszczane w opakowaniach serwisowych
- 6. Jeśli koszt naprawy okaże się wyższy od szacunkowego kosztu podanego w momencie rejestracji sprzętu, otrzymasz szczegóły pocztą e-mail przed podjęciem działań serwisowych.
- 7. Po dokonaniu naprawy produkt zostanie odesłany na adres podany podczas wypełniania zlecenia serwisowego na nasz odbiorcy.
OGRANICZONA MIĘDZYNARODOWA GWARANCJA FIRMY SUUNTO
Firma Suunto zapewnia, że w okresie objętym gwarancją firma Suunto lub autoryzowane centrum serwisowe Suunto (dalej „centrum serwisowe”), według własnego uznania, bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania poprzez: a) naprawę, b) wymianę lub c) zwrot kosztów zakupu, z zastrzeżeniem warunków określonych w niniejszej Ograniczonej Gwarancji Międzynarodowej. Niniejsza Ograniczona Gwarancja Międzynarodowa jest ważna i obowiązuje niezależnie od kraju zakupu. Ograniczona Gwarancja Międzynarodowa nie wpływa na prawa użytkownika przyznane na mocy przepisów krajowych stosowanych do sprzedaży towarów konsumenckich. Okres gwarancji Okres Ograniczonej Gwarancji Międzynarodowej rozpoczyna się w dniu zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej. Okres Gwarancji trwa dwa (2) lata w przypadku Produktów i przekaźników nurkowych, chyba że podano inaczej. Okres gwarancji na akcesoria – takie jak: bezprzewodowe czujniki, ładowarki, kable, akumulatory, paski, bransolety i węże gumowe – wynosi jeden (1) rok. Wykluczenia i ograniczenia gwarancyjne Niniejsza Ograniczona Gwarancja Międzynarodowa nie obejmuje:- a) normalnego zużycia, takiego jak zadrapania, otarcia lub zmiana koloru i/lub materiału pasków niemetalowych, b) wad zaistniałych wskutek nieostrożnego postępowania z urządzeniem lub c) usterek lub uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub z zaleceniami, niewłaściwej pielęgnacji, zaniedbań i wypadków, takich jak upuszczenia lub przygniecenia;
- materiałów drukowanych i opakowaniowych;
- wad ani domniemanych wad wynikających z użycia urządzenia z dowolnym produktem, dodatkowym wyposażeniem, oprogramowaniem i/lub usługą, których ani producentem, ani dostawcą nie jest firma Suunto;
- baterii jednorazowych.
- były użytkowane w sposób niezgodny z przeznaczeniem;
- były naprawiane z użyciem nieoryginalnych części zamiennych bądź modyfikowane lub naprawiane przez podmiot inny niż autoryzowane centrum serwisowe;
- numer seryjny został w jakikolwiek sposób usunięty, zmieniony lub jest nieczytelny — decyzję w tej kwestii podejmuje firma Suunto; lub
- zostały wystawione na działanie substancji chemicznych, w tym np. kremu do opalania lub środków odstraszających owady.